Prowadzisz centrum self storage lub planujesz jego otwarcie? Z pewnością nie możesz zapomnieć o odpowiednim planie marketingowym i działaniach, które zwiększą zainteresowanie Twoimi usługami wśród lokalnych klientów. To klucz do tego, aby zapewnić sobie rozpoznawalność oraz stabilny przychód. Z tego artykułu dowiesz się, jakie strategie marketingowe i promocyjne najlepiej konwertują w przypadku magazynów self storage. Zapraszamy do lektury.
Współcześnie praktycznie żaden biznes nie przyniesie wymiernych korzyści finansowych, jeżeli nie będzie odpowiednio promowany. Jest to związane z tym, że konkurencja jest bardzo duża. Trudno się wyróżnić na tle podmiotów, które oferują podobne usługi lub ich substytuty. Ponadto w szumie informacji nie jest łatwo dotrzeć do potencjalnego klienta. Każdy z nas codziennie zalewany jest przez setki, jeżeli nie tysiące, komunikatów. Jak w tym gąszczu dotrzeć do swoich klientów i skutecznie promować centrum self storage? Na bazie wieloletniego doświadczenia w branży przygotowaliśmy dla Ciebie skuteczne metody działania oraz przydatne wskazówki.
Wielu właścicieli lub potencjalnych właścicieli centrów self storage (ang. self storage facilities) zastanawia się nad tym, do kogo kierować swoje komunikaty marketingowe. Oczywiście najlepszym ich odbiorcą jest firma. W związku z tym główna kampania marketingowa i promocyjna powinna opierać się na docieraniu do klientów biznesowych z okolicy. Wielu z nich obecnie lub w przyszłości może borykać się z brakiem miejsca magazynowego i wówczas z pomocą przychodzą rozwiązania magazynów samoobsługowych (ang. self storage solutions).
Pobocznie można kierować komunikację do klientów indywidualnych (B2C). Zdarza się bowiem, że klienci indywidualni korzystają z usług tego typu. Dzieje się tak wtedy, gdy w mieszkaniu lub domu nie posiadają wystarczającej przestrzeni do przechowywania różnego rodzaju przedmiotów...
Na przestrzeni lat zebraliśmy sporo pozytywnych i negatywnych doświadczeń związanych z promowaniem biznesów self storage. Na ich podstawie jesteśmy w stanie wybrać te działania marketingowe, które przynoszą najlepszy efekt...
Znaczna część naszego codziennego życia przeniosła się do sieci. To za pośrednictwem internetu pracujemy, utrzymujemy kontakty ze znajomymi itd. Dotyczy to zarówno osób prywatnych, jak i przedsiębiorców. Nic więc dziwnego, że jednym z najprostszych i najtańszych kanałów bezpośredniego dotarcia do potencjalnych klientów są media społecznościowe...
Lata lecą, a kampanie internetowe w Google Ads wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem oraz gwarantują wysoką skuteczność. Kluczem jest odpowiednie przygotowanie komunikatów reklamowych...
To rozwiązanie, które dobrze sprawdza się zwłaszcza przy nowym centrum self storage. Dni otwarte magazynów samoobsługowych umożliwiają potencjalnym klientom zapoznanie się ze specyfiką tego typu usług...
Kto korzysta z centrów self storage? Oczywiście są to przede wszystkim lokalni klienci. Bardzo ważne jest więc to, aby korzystać z odpowiednich kanałów komunikacji...
Równolegle do działań odpłatnych warto postawić na content marketing. Ten może być prowadzony zarówno na własnym blogu, w mediach społecznościowych, jak i na kanałach lokalnych firm i mediów...
Poszukujesz nowych klientów? Do skorzystania ze swoich usług możesz zachęcić ich promocjami. To kolejne skuteczne narzędzie...
Centra self storage powinny znajdować się w miejscach łatwo dostępnych, które znajdują się w mieście lub tuż przy nim...
Specyfika centrów self storage polega na tym, że korzystają z nich lokalni klienci. Poza komunikacją marketingową, warto postawić na regularny udział w lokalnych wydarzeniach...
Zależy Ci na budowaniu pozytywnego wizerunku? Bierz udział w lokalnych inicjatywach...
Od lat powszechnie korzysta się z marketingu danych. Polega to na gromadzeniu informacji na temat swoich obecnych oraz potencjalnych klientów...
Wiesz już, jak promować biznes stacjonarny w postaci centrów self storage. Jako instalatorzy centrów tego typu (ang. self storage installers) doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest sprzedaż...
Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z naszym przedstawicielem
Steel Art Sp. z o.o.
Miedziana 15a, 40-321 Katowice
tel: (+48) 668 174 381
e-mail: info@steelart.com.pl